Kawan Paling Setia

SEJARAH HITAM SHOPPING





hari ni pulun la tak pergi sekolah ingat nak pergi shopping tapi ada masalah sikit dengan fon. aku charging la fon aku tetiba ja dia buat hal charge tak masuk pulak bateri dah nak habis. pulun la ketuk sana ketuk sini tapi macam tu jugak eerrrggghhhh.....geramnya jap lagi nak guna macam mana kalau bateri fon tak da. noty sngguh la fon aku ni suka buat perangai, nak je aku belikan fon baru yang lebih style dari fon tu. baru la fon tu tahu tak rosak pulak, nasib-nasib! tu satu punya hal, ni ade satu lagi punya hal kak aku boleh gelakkan aku, usik-usik aku lagi la aku geram. last-last aku pergi tukar baju pakai baju dok rumah puas aku. senang cerita aku tak pergi ikut depa shopping buat buang masa ja. depa bergembira sakan , aku merana sakan adil ka macam nie? aku tahu jawapannya mesti la tak adil kan..apa boleh buat terima ja sejarah hidup aku yang aku tak boleh lupakan..




Kejar Cita-Cita Baru Kejar Cinta

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...