Kawan Paling Setia

PELUANG KEDUA





Apa patut aku lakukan ni? fikiran aku buntu sangat untuk buat keputusan dalam kehidupan aku. aku takut dengan keputusan aku ni akan sakitkan mana-mana pihak. aku nak berlaku adil sesungguhnya ! aku ni tak pandaikan menghargai cinta yang diberikan. aku patutnya bersyukur mendapat peluang kedua tapi aku rasa peluang yang aku dapat ni tak bermakna langsung buat diri aku. aku ada tanya kawan aku dia kata aku kena hargai peluang yang kedua ni dengan sebaik yang mungkin tapi aku tak boleh buat semua tu. aku sudah cukup bahagia dengan kehidupan aku sekarang ni ,aku sudah tidak memerlukan peluang kedua lagi. tapi bila aku fikir kembali kiranya aku beruntung sebab mendapat perluang kedua tapi kenapa aku tak boleh menghargainya? kalau boleh aku tak nak jadi hipokrit dalam setiap hubungan yang terjalin sebab aku nak jujur bagi setiap hubungan. patutkah aku bagi tahu dia kalau aku tak boleh terima dia macam dulu ,mesti hati dia akan hancur berderaikan. aku hanya mampu berserah kepada yang Esa !




Kejar Cita-Cita Baru Kejar Cinta

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...