Kawan Paling Setia

Kebakaran ! Kebakaran !




Assalamualaikum !
Apa khabar semua ?


Hari ni ninie nk kongsi sedikit cerita mengenai kejadian yg berlaku semalam.
13 Mac 2012 - satu kebakaran berlaku dekat dengan tempat kediaman ninie tinggal.kebakaran tu berlaku kira-2 pukul 8:30 malam. kebakaran ni berlaku di sebuah kedai motor.kedai tu dok dekat-2 dengan rumah ninie.semalam memang ninie dan keluarga semua panik sgt ,kami pakat selamatkan barang-2 yg penting.masa tu ninie pasrahkan segalanya dekat Yang Maha Kuasa.ninie hanya mampu menagis dan bertawakal.ibu ninie ada buat laporan dekat bomba minta hantarkan bantuan segera.syukur selepas 10 minit bantuan pun sampai.tak silap ninie 7 buah kereta bomba datang untuk memadamkan api.alhamdulillah selepas 1jam setengah api berjaya dipadamkan.semua kembali macam biasa ,pemilik kedai pun tampil untuk membuat laporan dekat polis.harap-2 lain kali tak akan jadi la kejadia-2 yg tak diingini yep.jaga elok-2 keselamatan korang semua ,api ,elektrik jangan lupa tutup sebelum pergi tidur.takut-2 nanti jadi kejadian yg tak semestinya terjadi.ukeh la sampai sini je ninie boleh cerita dekat korang.take care semua ! bhai >






Kejar Cita-Cita Baru Kejar Cinta


2 comments :

♥Lady Ainaa♥ said...

uishhh menakotkanlah... hurmmm.. nasib baik xjd pape kt sis an.. hurmmm

Ninie Niesa97 said...

tu lah ,klau ta apa la nsib kmi sklurga. .alhamdulillah syukur kpd Allah. .nsib msih trbela hee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...