Kawan Paling Setia

PERBUATAN CINTA



Jika aku sedang bermimpi,janganlah Engkau kejutkan aku dari mimpi yang indah ini.Biarkan aku hanyut dibuai mimpi indah yang aku cari selama ini.Walaupun ini cuma sekadar sebuah mimpi tapi bagiku ia amat bermakna bagi diriku Ya Allah.Tetapi jika ini ialah sebuah mimpi yang buruk bagi diriku,Engkau kejutkanlah aku dari mimpi buruk ini sebelum aku hanyut dengannya.Sekiranya aku tidak dapat menerima semua kenyataan ini aku mohon Engkau pimpinlah aku ke jalanmu.Agar aku bias menerima semua mimpi buruk ini.Sesungguhnya aku tidak mahu jatuh ke dalam lubang kegelapan yang bagiku amat menyakitkan hatiku.Cukuplah selama ini aku pernah jatuh ke dalam lubang kegelapan yang bagiku amat susah untuk aku bangkit keluar dirinya.Hanya Kerna Perbuatan CINTA (!)



Teruskan Hidup Walaupun Pernah Gagal

2 comments :

Putra said...

hai dik.. nice kata2. i like. huhu. klau sudi comment kat sini juga ya.. http://putrasuki.blogspot.com/2011/07/seorang-lelaki-nekad-saman-axe-kerana.html

Ninie Niesa97 said...

hai abg..first sekali terima kasih sbb suka kata2 ni..second thnks jgk sudi baca n komen..insyaallah saya melawat n komen kt citu..rajin2lah datang sini..t lau sya rajin sya buat lg post jiwang tw..hehe sudi bca !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...